מה הם זמני האספקה?
משלוחים מנתניה (צפון) לגדרה (דרום) - יסופקו באותו היום!
*הזמנות שנכנסו ושולמו עד השעה 11:45 (בימי שישי עד 10:45) – בהתאם למלאי ותיאום מול הלקוח בהזמנות עם מזון קפוא/כלובי טיסה/תשלום במזומן.
לשאר הארץ עד 3 ימי עסקים ע"פ גבולות הגזרה.
משלוחי מזון קפוא/כלובי טיסה/תשלום במזומן יסופקו רק לאחר תיאום (טווח של לפחות 3 שעות) מול הלקוח - לא מענה או תיאום ההזמנה לא תסופק.
משלוחי מזון קפוא/כלובי טיסה לאיזור ירושלים + מודיעין יהיו בימי שני.
משלוחי מזון קפוא/כלובי טיסה לאיזורים צפונית מנתניה (עד חיפה) יהיו בימי שלישי.
משלוחי מזון קפוא/כלובי טיסה לאיזורים דרומית לרחובות(עד גדרה/גן יבנה) יהיו בימי רביעי.
משלוחי מזון קפוא/כלובי טיסה לאיזור מודיעין והסביבה (כולל שוהם+מושבים)
יהיו בימי שני וחמישי.
לפרטים נוספים ניתן לעיין בתקנון אספקת מוצרים והכי טוב פשוט לדבר איתנו :)
לאן אנחנו מגיעים?
אנחנו שולחים לכל הארץ!
מזון קפוא/כלובי טיסה/תשלום במזומן מוגבלים לאיזור שבין גן יבנה/גדרה (דרום) לחיפה (צפון)וכמובן איזור ירושלים.
משלוחי מזון קפוא/כלובי טיסה לאיזור ירושלים יהיו בימי שני.
משלוחי מזון קפוא/כלובי טיסה לאיזורים צפונית מנתניה (עד חיפה) יהיו בימי שלישי.
משלוחי מזון קפוא/כלובי טיסה לאיזורים דרומית לרחובות(עד גדרה/גן יבנה) יהיו בימי רביעי.
משלוחי מזון קפוא/כלובי טיסה לאיזור מודיעין והסביבה (כולל שוהם+מושבים) יהיו בימי שני וחמישי
אנחנו כאן לכל שאלה!
אם הכלב / חתול שלי לא אוכלים את המזון, ניתן להחזיר?
כמובן!
כל המזונות שלנו מגיעים עם אחריות, כל עוד לא עברו שבועיים ממועד הרכישה ונשאר לפחות 2/3 מהשק, תוכלו להחזירו לחנות.
בנוגע למזון טבעי - כל עוד לא הופשר והזיכוי או ההחלפה יהיו יחסיים לכמות שנותרה.
החזרה של מזון יבש או טבעי מחייבת החזרה עם האריזה המקורית- מזון אשר יוחזר ללא האריזה המקורית לא יוכל להיות מזוכה.
החלפה במשלוח תהיה בעלות דמי משלוח של 29 שח.
האם יש אחריות על מוצרים?
חלק מהמוצרים מגיעים עם אחריות יצרן (יופיע בתיאור המוצר)
רוב הבובות אינן מגיעות עם אחריות.
כמובן שאם קיבלתם מוצר תקול או פגום, נדאג להחליף לכם אותו או לזכות אתכם.
האם אפשר להגיע עם הכלב לחנות?
בטח! נשמח לפגוש אתכם.
אם הכלב בעייתי עם כלבים, חתולים או בני אדם, בבקשה צרו איתנו קשר לפני ההגעה שנוכל להתכונן עבורכם.
באילו שיטות תשלום ניתן לשלם?
אנחנו מקבלים את כל כרטיסי האשראי הישראלים, בנוסף אפשר לשלם באפל פיי, ביט או לבחור בנציג טלפוני לתשלום בפייבוקס או העברה בנקאית.
תשלום במזומן יתאפשר רק למשלוחים שהצוות שלנו מגיע אליהם.
כרגע אנחנו מגיעים לכל האיזורים שבין אשקלון בדרום ופרדס חנה בצפון וכמובן איזור ירושלים.
הזמנה שתשולם בהעברה בנקאית תצא לאספקה רק לאחר שהתשלום יעבור אל החנות.
האם ניתן לערבב מוצרים במבצעים?
ברור! כל עוד המוצרים שאתם בוחרים נמצאים תחת אותו המבצע.
האם ניתן להחזיר מוצר לחנות ולקבל זיכוי כספי?
כמובן! ניתן להחזיר כל מוצר (מלבד מזון שעליו חלים תנאי החזרה שונים) לחנות בתנאי שהוא סגור באריזתו המקורית, נקי ולא עברו שלושה חודשים מתאריך הרכישה.
זיכוי לאשראי או לחשבון הבנק יינתן בהתאם החוק ובקיזוז של עמלת ביטול בסך 5% או 100 שקלים חדשים - הנמוך מביניהם.
האם החנות נגישה?
יש דלת כניסה נגישה.
אין נגישות שמיעה.
דרכי הגעה נגישות: מחסן בקומת קרקע עם חניה פרטית.
הערה: חניון פרטי- להתקשר לפתיחת השער 03-6005510.